Door je de belangrijkste opties te laten zien en je strategisch na te laten denken, kun jij straks ook betere keuzes maken en jouw geld goed inzetten, om er daadwerkelijk omzet mee te behalen.

Dit leer je deze les

WAT

In deze les duiken we in de mogelijkheden van adverteren op Facebook en Instagram. Er zijn enorm veel mogelijkheden. Als je net begint kan het nogal een gestoei zijn om uit te vinden wat je nou precies moet doen en welke opties er allemaal zijn. Ik ga je helpen om te begrijpen wat je precies moet doen als je gaat adverteren. Dus: wat voor advertentie zet je in? En wat zijn de juiste instellingen? Maar ook: Welke keuzes maak ik op basis van mijn campagneplan? Welke doelen wil ik bereiken? De combinatie van ‘weten aan welke knoppen je moet draaien’ en ‘strategisch nadenken’ helpt je om rendement te behalen uit jouw advertenties op Facebook en Instagram.

WAAROM

Misschien heb je al wel eens geprobeerd te adverteren op social media en heeft dit niks opgeleverd. Dat is jammer, want de mogelijkheden zijn eindeloos en de grootste bedrijven van de wereld doen het. Waarom? Omdat het werkt. Je moet alleen wel even weten HOE het werkt, en vooral HOE het voor jou kan werken. Dus door je de belangrijkste opties in de systemen te laten zien, en je strategisch na te laten denken, kun jij straks ook betere keuzes maken. Zo zet je jouw investering in adverteren eindelijk echt om naar een grotere omzet.

HOE

Ik ga je stap voor stap door de opties heen loodsen. Daarbij zijn uiteraard jouw doelen leidend. Want zonder helder doel heeft het geen zin om te adverteren. Deze uitgebreide les leidt je langs de verschillende interessante opties. Aan het eind van deze les heb je alles paraat om zelf een mooie en goed presterende advertentie te verspreiden.