Tussen die enorme stroom content is het belangrijk om op te vallen en dan moet je met meer komen dan zomaar een post

Dit leer je deze les

WAT

Deze les begin je met het vertalen van jouw campagneplan naar content voor jouw Facebookpagina, Instagram profiel en Instagram Stories. Misschien kostte het je tot nu toe uren om berichten te verzinnen. En als je ze dan plaatste leverden ze je niets op. Het is ook niet eenvoudig om op reguliere basis vernieuwende berichten te plaatsen op social media. Bovendien ben jij ook zeker niet de enige die iets op Facebook of Instagram plaatst. Tussen die enorme stroom van content is opvallen dus belangrijk. Berichten creëren vanuit een vooropgezet plan, in lijn met de uitstaling van jouw bedrijf, bespaart je heel veel tijd en energie. Met meer gemak veel meer resultaat dus! In deze les leer ik je hoe je social media voor jou laat werken.

WAAROM

Social media zijn een hele belangrijke spin in het web van marketing. Social media maken deel uit van bijna ieders dagelijks leven. Het dus een heel natuurlijk kanaal om mensen te bereiken met een commerciële boodschap. Daarbij is het een nieuwe en geaccepteerde manier van communiceren geworden tussen bedrijf en consument. Ineens sta je dichterbij en kun je het gesprek direct aangaan met jouw doelgroep. Een veelzijdig kanaal, dat als je het goed benut veel mooie kansen biedt.

HOE

Deze les gaat dus helemaal over het bedenken en maken van content voor jouw Facebookpagina en Instagram. We starten met het raamwerk: jouw contentkalender. Aan de hand van deze kalender leer je hoe makkelijk het is om jouw kanalen maandelijks te vullen met minimaal 3 posts per week. Originele goeddoordachte posts, die jouw doelgroep aanspreken én activeren. Daarnaast reik ik je een handige tool aan waarmee jij jouw content ook nog eens prachtig kunt opmaken, zodat het er super professioneel uitziet. Klaar om het grote publiek te gaan bereiken?